٢٦.٦.٠٨

في الطريق إليك


أتساءل عن سر هذا المساء الجميل ؟
عن كل ألوان الورود التي نبتت فجأة
آه .. إغفاءتي الصغيرة ..
رأيتك فيها
على ذراعيك تمددت
خصلات شعري الناعمة تغطيك
في أحضانك كنت أنام
تعزف دقات قلبك
سيمفونية مسائية خاصة
تتلمس وجهي برؤوس أصابعك
لهيب أنفاسك
يزيد من حرارة الجو
و أذوب أنا عشقا

في الطريق إليك
أحببت الحياة
و بعد أن وصلت
دعوتني لنجلس على مفترق ؟
نشرب نخب السعادة الراحلة
والألم القادم

هناك ٥ تعليقات:

  1. وي وي وي وي وي
    اول تعليق نياهاهاهاهاها

    احم احم،، من الاول بأه
    راندا اخبارك ايه؟ وحشني كلامك فينه؟

    بص يا ستي،، انا حبيت آخر جزء كتبتيه:

    في الطريق إليك
    أحببت الحياة
    و بعد أن وصلت
    دعوتني لنجلس على مفترق ؟
    نشرب نخب السعادة الراحلة
    والألم القادم

    بجد جميل ده يا راندا،، ما تغيبيش علينا بأه

    مها ميهوووو

    ردحذف
  2. مها ميهووووو انت الرابح الاكبر
    اول تعليق هههههههههه

    والله ما بجامل وانا بقلك ان كلامك دا كل مرة بيشجعني اكتب اكتر و اكتر
    يسلمووووووووو

    ردحذف
  3. اقولك سر يا راندة؟؟
    اقول؟؟
    ماشي

    انا طول عمري بحب الفلسطينيين موت وكل ما اتعرف على حد منهم بحس ان ربنا بيحبني
    واول ما لقيتك باعتالي تعليق عندي في المدونة طرت بيكي بجد

    ربنا يديم المعروف ونبقى دوما على اتصال

    مها ميهوووو

    ردحذف
  4. "في الطريق إليك
    أحببت الحياة"

    "أتساءل عن سر هذا المساء الجميل ؟
    عن كل ألوان الورود التي نبتت فجأة"

    عندما نعشق ، يمتد عشقنا ليشمل كل الاشياء من حولنا ، نحب الحياة وقتها ونحب الالوان التي اصبحت فجأة ازهى ...

    تعابيرك رائعة بصدق
    وواقعية وبسيطة لدرجة منحتها جمالية خاصة

    ردحذف
  5. مهاميهو : مش عارفة ايش بدي ارد و احكيلك بس انا كتير مبسوطة باللى بتحكيه وكلنا اخوة وربنا يديم المعروف

    وطن : مرورك عطر المدونة و شجعني لاضل اكتب واكتب واكيد كل ما كنت بسيطة بكلماتى كل ماكان التعبير اصدق وارق

    ردحذف

سوا سوا